Език:
BG
Добре дошли в нашия магазин!

Количка

0 артикула

0888 496 832

Филтри

Категории с падащо меню

Доставка

1. Може да поръчате избраните от Вас продукти по следните начини:

- В сайта ни, натискайки бутона „КУПИ” или „КУПИ НА ИЗПЛАЩАНЕ” разположени от дясно на всеки продукт;

- Като се обадите на телефон 0888496832;

- Като ни изпратите Вашето запитване на e-mail: office@laptopite.bg

 

2. Цените на доставките до клиента са по стандартния ценоразпис на Еконт, освен ако специално не са уговорени различни условия. Цената зависи от избрания метод на доставка (в момента се предлага само доставка до адрес на клиента!!!), както и от избрания метод на заплащане (банков път или с наложен платеж), като Клиента вижда сумите в реално време докато оформя поръчката си и преди нейното потвърждаване. В момента за адресите извън София е възможно само плащане предварително по банков път или чрез Изипей!!! След потвърждаване на поръчката, в получения мейл разходите към куриера (Еконт) остават отляво с черен текст, като е написано, че те са дължими при доставяне на продукта съответно до адрес на клиента. Плащането към търговеца е отдясно с червени букви и то НЕ ВКЛЮЧВА разходите по доставка, като плащащите по банков път превеждат сумата за продукта плюс разходите по доставка, освен ако не е уговорено друго в извънредни случаи.

 

3. При оформяне на поръчката от www.Laptopite.bg Клиентът може да избира само следната възможност за доставка на стоката - до адрес на клиента в цялата страна. Доставка до куриерски офиси не може да се извършва! Също така може да се избира вида на плащането - по банков път или с Наложен платеж, като при вторият вариант Еконт (или друг куриер) събира такса в размер на 1,2% от стойността на поръчката. В момента за адресите извън София е възможно само плащане предварително по банков път или чрез Изипей!!! Доставка до адрес се извършва от 9.00 до 18.00 часа в делнични дни /по изключение за адреси в град София може да се уговори доставка в извънработно време или през уикенда/. Търговецът не носи отговорност за закъснение в случай, че закъснението се дължи на куриер или други причини /лоши метеорологични условия, техническа неизправност на превозното средство, затворени пътни участъци и др/.

 

4. Поръчките се доставят в срок до 2 работни дни от подаване на заявката при наложен платеж или след потвърждение на плащането по банков път или чрез Изипей.  При наличие на обстоятелства водещи до забавяне изпълнението на поръчката Клиентът ще бъде навременно уведомен на посочения телефон за контакти.

 

5. При доставката на стоките, клиентът получава следните документи: оригинална фактура с включен ДДС, Приемо - предавателен протокол и/или гаранционна карта.

 

6. Поръчаната стока се доставя подходящо опакована съгласно нейния вид и ползвания транспорт за доставка. В случай на констатирани липси, дефекти на стоката, несъответствие с обявените при поръчката параметри, потребителят има право на рекламация, според Закона за защита на потребителите и правилата за търговия. Рекламацията се предявява само в момента на доставката като се съставя констативен протокол. При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, заменяне на стоката с нова или отбив от цената.

 

7. Клиентът има право да върне стоката до 14/четиринадесет/ календарни дни, считано от датата на доставката и да получи в пълен размер заплатената за продукта сума при следните условия:

- Ненарушен търговски вид на опаковката – да не са премахнати, липсващи или унищожени защитните фолиа и/или материали;

- Ненарушен търговски вид на продукта – да няма никакви следи от използването му;

- Да не е стартирана операционната система на продукта, ако той пристига с такава.

Върни До Горе